بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار روز اخبار داغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین رها
9:24
چهار شنبه 17 آبان 1396

خبرگزاری فارس: حضور آمریکا و ترکیه در خاک سوریه غیرقانونی است/ کردهای سوریه باید از اتفاقات کردستان عراق درس بگیرند

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از رویترز، بثنیه شعبان مشاور بشار اسد رئیس جمهوری سوریه در یک مصاحبه تلویزیونی تاکید کرد که حضور آمریکا و ترکیه در خاک سوریه غیرقانونی است و دولت سوریه آنها را به عنوان کشورهای مهاجم تلقی میکند.

وی افزود: نظام سوریه شهر رقه، که توسط نیروهای مورد حمایت آمریکا از دست داعش آزاد شد، را رها نخواهد کرد.

بثنیه شعبان همچنین اضافه کرد که آنچه در کردستان عراق اتفاق افتاد باید درسی برای کردهای سوریه باشد

تعداد بازدید از این مطلب: 185
بازدید : 185
رامین رها
7:48
چهار شنبه 17 آبان 1396

خبرگزاری فارس: لاوروف: مبارزه علیه تروریسم در سوریه به پایان کار نزدیک می شود

«سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه امروز سه‌شنبه اعلام کرد، ایران، ترکیه و روسیه، زمان و دستورکار کنگره مردمی سوریه را مشخص می‌کنند.

وی تأکید کرد، کنگره مردمی سوریه در حال تدارک است و به هیچ عنوان به تعویق نیفتاده است و اصلا زمان رسمی برگزاری آن اعلام نشده بود.

وزیر خارجه روسیه همچنین گفت، درباره تاریخ برگزاری کنگره مردمی سوریه، مسکو در حال مشورت با شرکای خود در مذاکرات آستانه است.

وی ادامه داد: «واکنش‌ها به این کنگره از جانب معارضان در سوریه مثبت بوده اما معارضان خارج از سوریه با آن مخالفت کرده‌اند».

لاوروف افزود: «استفان دی‌میستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه تماس‌های نزدیکی با روسیه در خصوص سازماندهی کنگره مردمی سوریه دارند.»

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، دیپلمات ارشد روسیه همچنین گفته است: «مبارزه علیه تروریسم در سوریه به پایان کار نزدیک می شود».

وی در ادامه اعلام کرد، گفت وگوهای سوری به زودی آغاز می شود.

لاوروف در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که روسیه شرکای خود در آمریکا و اروپا را برای شرکت در کنگره مردمی سوریه مطلع خواهد ساخت.

وزیر خارجه روسیه علاوه براین گفت که کانال‌های تماس میان نیروهای هوایی روسیه و ائتلاف آمریکا در سوریه برقرار شده است.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 192
بازدید : 192
رامین رها
7:46
چهار شنبه 17 آبان 1396

خبرگزاری فارس: افزایش مواضع خصمانه علیه ایران، با شکست تروریستها در سوریه و عراق ارتباط دارد

علی اکبر ولایتی» مشاور امور بین الملل رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران شامگاه یکشنبه عازم سوریه شد و روز گذشته در دمشق با «ولید معلم» وزیر خارجه سوریه دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، دو طرف روابط برجسته دو جانبه و راههای تحکیم آن و تحولات سوریه و منطقه را بررسی کردند.

ولایتی امروز سه شنبه نیز در دمشق با بشار اسد رئیس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

اسد در این دیدار تأکید کرد که جنگ ارتش سوریه و نیروهای همپیمانش فقط علیه تروریسم نیست، بلکه همزمان علیه تلاش برای استفاده از تروریسم برای تجزیه و تضعیف کشورها و سرمایه گذاری بر روی آن است.

رئیس جمهور سوریه خاطر نشان کرد، پیروزیهایی که در برابر گروههای تروریستی محقق شد و از حلب آغاز شد و به دیرالزور ختم نمیشود، ضربه مهلکی بود که طرحهای تجزیه طلبی، اهداف تروریسم و کشورهای حامی آن را شکست داد.

خبرگزاری سانا گزارش داد که دو طرف در جریان این دیدار تأکید کردند که افزایش مواضع خصمانه برخی از کشورهای منطقه ای و غربی علیه ایران و تلاش برای بر هم زدن ثبات در سایر کشورهای منطقه را نمیتوان از شکست گروههای تروریستی در سوریه و عراق جدا دانست.

اسد و ولایتی در پایان اظهار داشتند که این مسئله دمشق و تهران را از ادامه تلاش برای تقویت ثبات در منطقه  ودفاع از منافع ملتهای خود بازنخواهد داشت.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 195
بازدید : 195
رامین رها
7:14
چهار شنبه 17 آبان 1396

 

ه گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ کمیته صدور مجوز حرفه ای اعلام کرد  چهار باشگاه تراکتور سازی، استقلال، پرسپولیس و نفت تهران مدارک خود را در سیستم AFC ثبت کردند.

 

علاوه بر این سایر باشگاه ها نیز در این زمینه تلاش کردند تا مدارک خود را ارسال کنند و حد اکثر کمتر از یک ساعت و ده دقیقه دیگر باشگاه فرصت ارسال این مدارک را دارند.

 

کمیته بدوی صدور مجوز حرفه ای از فردا مدارک ارسالی را مورد ارزیابی قرار داده و نهایت تا روز شنبه نتایج برای تصمیم تهایی به AFC اعلام می شود.

 چهار باشگاه حاضر در لیگ قهرمانان مدارک خود را ارسال کردند

 

تعداد بازدید از این مطلب: 180
بازدید : 180
رامین رها
7:13
چهار شنبه 17 آبان 1396

خبرگزاری فارس: دولت آمریکا، لانه خائنین است/ عملیات دروغین و بازیگران بحران برای اهداف اربابان جهان طراحی شدند

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، گاه‌گاهی رسانه‌های جهان پُر می‌شوند از اخباری مبنی بر حمله به جمعیتی در اماکن عمومی و قتل عام افراد بیگناه به دست عاملانی که در برخی موارد خود نیز در صحنه حادثه کشته می‌شوند.

طی ماه‌های اخیر بارها اخبار تیراندازی و یا حمله به جمعیتی در گوشه و کنار آمریکا شنیده شده و رسانه‌های حاکم با تیتر کردن این حوادث و پرداختن بسیار به آن، مسایل متعددی از جمله وجود مهاجران در کشورهایشان، خشونت‌های دینی و یا عدم تعادل شخصیتی عاملان و حتی مساله آزادی حمل سلاح در آمریکا را مطرح نموده‌اند.

در مقابل اما گاهی در شبکه‌های اجتماعی فعالین سیاسی و اجتماعی و یا در رسانه‌های مستقل از حکومت دیده می‌شود که از این اتفاقات به عنوان «فالس فِلَگ» در انگلیسی تعبیر می‌کنند. این عبارت در معنای ساده به عملیات مخفی حکومت‌ها یا سازمان‌های اطلاعاتیشان اطلاق می‌شود که برای فریب دادن عموم  مردم طراحی شدند به نحوی که عامل اصلی آن که حکومت‌ها هستند، مشخص نشده و به نظر برسد عاملان دیگری آن را انجام داده‌اند. معنای تحت‌الفظی این عبارت «پرچم دروغین» است و از جنگ‌ برگرفته شده است، بدین ترتیب که سربازان پرچمی غیر از پرچم کشور خود را حمل می‌کردند تا دشمن را فریب دهند.

در رسانه‌های مستقل از حکومت‌های غربی، گاه تصاویر افرادی دیده می‌شود که در چندین حادثه اینچنینی حضور داشتند که یا به عنوان قربانی حادثه و یا به عنوان شاهد جزء اندک تصاویر منتشر شده هستند. به اصطلاح رسانه‌های مستقل این افراد را «بازیگران بحران» می‌نامند که نقشی در یک حادثه واقعی‌تر از یک فیلم سینمایی ایفا می‌کنند.

از سوی دیگر مساله حمل سلاح بسیار شنیده می‌شود. بر اساس شواهد تاریخی، کوچ اروپاییان به آمریکا اوایل قرن هفدهم میلادی انجام گرفت که با نسل‌کشی و وحشیگری ده‌ها میلیون بومی قاره آمریکا از بین رفتند. این اقدامات غیرانسانی که حکومت آمریکا بر پایه آن بنا نهاده شد، بعدها به شکل برده‌داری و ظلم علیه طبقات مختلف اجتماع وجود داشت.

در پانزدهم دسامبر 1791 میلادی متممی به قانون اساسی آمریکا اضافه شد. بر اساس قانون اساسی آمریکا حق نگه‌داری و حمل سلاح در آمریکا حقی فردی است که به عنوان متمم دوم در منشور حقوق شهروندی ایالات متحده آورده شده است. سند حقوق یا منشور حقوق ایالات متحده آمریکا نام 10 اصلاحیه‌ الحاقی به قانون اساسی این کشور است. بر اساس این متمم‌ها قدرت دولت فدرال محدود و حقوق شهروندان تضمین خواهد شد. بر اساس حکم دیوان عالی ایالات متحده آمریکا حق حمل و نگه‌داری سلاح متعلق به افراد است و بر اساس این سند برای یک کشور آزاد، چنین حقی ضروری است.

در همین زمینه گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس گفت‌وگویی داشت با یکی از افسران سابق ارتش آمریکا، کِنِث نیکولاس اُوکیف. وی یک افسر سابق نیروی دریایی آمریکایی است که تجربه شرکت در جنگ خلیج فارس را داشته است. کِن اُوکیف در سال 2001 با آتش زدن گذرنامه آمریکایی خود، فعالیت‌هایش علیه سیاست‌های آمریکا و اسرائیل را آغاز کرد.

اُوکیف در گفت‌وگو با فارس، ضمن اشاره به تیراندازی‌ها و به گفته خودش حملات به اصطلاح "تروریستی" اخیر و پیشین در آمریکا تصریح کرد، تنها یک احمق دلایل واضح و خطیرِ موجود برای آمریکا و "سرویس‌های امنیتی‌اش" در این اقدامات را نخواهد دید. وی تاکید کرد، سرویس‌های امنیتی آمریکا در واقع در خدمت منافع بانکی کسانی هستند که اداره جهان به دست آن‌ها است.

وی در گفت‌گو با فارس افزود، هدف اتفاقات در آمریکا چندلایه هستند تا هم جامعه را دچار شکاف کرده و هم آن را از امپراطوری آمریکایی به سوی پروژه وسیع‌تر اسرائیلی پیش ببرد و از همین رو است که تصمیم گرفتند "اورشلیم" را پایتخت این امپراطوری جدید معرفی کنند.

این افسر اسبق نیروی دریایی آمریکایی در ادامه صحبت‌هایش برای خبرگزاری فارس، به خلق داعش در منطقه اشاره کرد و گفت چنین اقدامی برای منافع اسرائیل و در خدمت آن است. وی افزود، نباید فراموش کرد که داعش و القاعده حتی یک بار هم به اسرائیل حمله نکرده‌اند و بهتر آن است که نام اختصاری داعش ISIS را این‌گونه تعریف کرد: سرویس‌های جاسوسیِ سرّی اسرائیل. 

کِن اُوکیف در ادامه به خبرنگار بین‌الملل فارس گفت، یکی دیگر از دلایل نامعقول حکومت آمریکا برای پوشش خبری بسیار از این حوادث، خلع سلاح کردن وطن‌پرستان آمریکایی است که بر اساس متمم دوم منشور حقوق شهروندی ایالات متحده، دارای حق حمل سلاح هستند و این حق نباید نقض شود.

افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در ادامه گفت جارچی‌های حکومت آمریکا سعی دارند با طرح قوانین "کنترل سلاح" عموم مردم آمریکا را خلع سلاح کنند در حالی که هدف اصلی متمم دوم حقوق شهروندی ایالات متحده، محافظت از شهروندان آمریکایی در مقابل حاکمان مستبد دولت آمریکا است. اُوکیف به گروه بین‌الملل فارس گفت، در گذشته این حاکمان دولت بریتانیا و خاندان سلطنتی بود و امروز دولت خائن آمریکا است. 

آقای اُوکیف خاطر نشان کرد، گرچه حکومت آمریکا سعی در گرفتن این حق مردم کشور برای حمل سلاح دارد اما وطن‌پرستان هوشمند آمریکا دلیل و ضرورت متمم دوم منشور حقوق شهروندی را فراموش نکردند و هرگز از آن دست نخواهند کشید.

نظامی سابق آمریکایی به بین‌الملل فارس گفت، همه این دلایل نشان می‌دهد که دولت آمریکا لانه خائنین است و به وضوح می‌بینیم که این خائنین از سوی اربابان بانکی خود مسئول خلع سلاح عموم مردم آمریکا هستند تا شهروندان متوسط آمریکایی را در مقابل طبقه حاکم مستبد، ناتوان سازند.

اُوکیف در گفت‌وگوی خود با فارس همچنین بیان داشت، در همین راستا عملیات‌های «فالس فِلَگ» و «بازیگران بحران» مورد استفاده قرار می‌گیرند اما چنین دروغ‌هایی نه تنها مردم آمریکا، بلکه مردم جهان را بیش از پیش بیدار می‌کند که این بیداری برای توسعه و منافع جهانی بهتر، امری حیاتی است.

افسر اسبق ارتش آمریکا در پایان به فارس گفت، سیستم حاکم برای دست‌یابی به اهدافش که از آن جمله می‌توان به خلع سلاح مردم آمریکا اشاره کرد و برای توجیه جنگ‌هایی که به راه می‌اندازد، از افراد دست‌نشانده‌ای برای چنین اقداماتی از جمله حملات و تیراندازی‌های جمعی استفاده می‌کند. 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 185
بازدید : 185
رامین رها
7:10
چهار شنبه 17 آبان 1396

 

خبرگزاری فارس: اتهامات ریاض علیه ایران بی پایه و اساس است/ تهدید عربستان به استفاده از زور برخلاف قواعد منشور ملل متحد است

فتر نماینده دائم ایران در سازمان ملل با ارسال نامه‌ای به 15 عضور شورای امنیت، اتهامات عربستان علیه ایران را رد کرد و آنها را بی پایه و اساس خواند. 

ایران در این نامه تهدید عربستان به استفاده از زور علیه کشورمان را مغایر با بند دو فصل چهارم منشور ملل متحد خوانده است و گفته است که ادعای ریاض درباره حمایت از حمله موشکی یمن علیه عربستان بر پایه فرضیات متوهمانه این کشور بنا شده است.

در این نامه همچنین آمده است؛ بعد از 2 سال و نیم از حملات کور عربستان به یمن که به کشته شدن مردم بی گناه منجر شده است، ریاض و متحدانش باید متوجه شده باشند که هیچ راه حل نظامی برای بحران یمن وجود ندارد و ایران به مواضع همیشگی خود درباره اینکه بحران یمن فقط از طریق سیاسی حل و فصل خواهد شد ادامه می‌دهد.

جمهوری اسلامی ایران تاکید می‌کند که سیاست خارجی این کشور بر پایه روابط دوستانه با همه کشورهای همسایه در خلیج فارس استوار است و خواستار تقویت صلح و امنیت در منطقه است.

در ادامه این نامه آمده؛ ایران خواستار خویشتن داری و هوشمندی به جای رفتارهای تحریک آمیز و تهدید آمیز است که ممکن است باعث بی ثباتی بیشتر در منطقه شود.

در این نامه خطاب به اعضای شورای امنیت آمده، باید از عربستان سعودی خواسته شود تا به قوانین بین‌المللی، اصول و قواعد منشور ملل متحد احترام بگذارد و از تهدید به استفاده از زور علیه دیگر ملتها خودداری کند. 

محمد بن سلمان ولیعهد سعودی روز سه شنبه مدعی شده بود که ایران به نیروهای یمنی و حوثی تجهیزات موشکی ارائه می‎کند و این تعرض مستقیم نظامی علیه عربستان است.

تعداد بازدید از این مطلب: 57
بازدید : 57
رامین رها
15:28
شنبه 6 آبان 1396

خبرگزاری فارس: افشاگری مقام قطری از همدستی آمریکا، ترکیه، عربستان با دوحه برای براندازی دولت سوریه

حمد بن جاسم بن جبر آل ثانی» وزیر خارجه و نخست‌وزیر سابق قطر با افشای نقش عربستان، قطر و ترکیه در شعله‌ور کردن بحران قطر، گفت که عربستان مأموریت براندازی نظام بشار اسد را به قطر محول کرده بود و سلاح‌ و مهمات نیز با هماهنگی ترکیه و ارتش آمریکا به دست گروه‌های مسلح در سوریه از جمله جبهه النصره می‌رسید.

همه‌چیز از ترکیه و با هماهنگی آمریکا وارد سوریه می‌شد

نخست‌وزیر پیشین قطر در برنامه تلویزیونی «حقیقت» در تلویزیون قطر، گفت: اول کار به دستور امیر [حمد بن خلیفه] رفتم نزد ملک عبدالله [آل سعود] و او گفت زمام امور را در دست بگیرید وما ازشما حمایت میکنیم؛ اینجا دیگر نمی‌خواهم وارد جزئیات بشوم. ما برای اینکه وارد مسئله شویم، دلایل زیادی داریم که همه موجود است.

حمد افزود: هرچه [به #سوریه] می‌رفت ابتدا وارد ترکیه می‌شد؛ با هماهنگی کامل نیروهای آمریکایی؛ همه چیز با هماهنگی آمریکا، ترکیه، قطر و عربستان توزیع می‌شد.

او در خصوص رسیدن سلاح به گروههای تروریستی گفت:‌ بله ممکن بود.. چیزهایی که به سوریه میرفت ممکن بود به دست دیگران مثل النصره هم برسد اما هدف آزاد کردن سوریه بود؛ وقتی فهمیدیم [که بله به دست النصره می‌رسد] متوقف کردیم.

حمد گفت: ما همه به شکار حمله کردیم اما شکار در رفت و ما نشستیم داریم درباره‌ش جدل میکنیم. الان در سوریه [هزاران نفر] کشته شدند و بشار اسد هم هست.. حالا [سعودی‌ها به تبع از آمریکایی‌ها] می‌گویند اوکی، بشار [اسد] باشد. باشد ما مشکلی نداریم ما که انتقام شخصی از او نداریم. بشار دوست ما بود. اما [یادتان باشد] شما با ما در یک سنگر بودید. ​مشکل در اینست که ادامه نمیدهند.. ما مشکلی نداریم برخی [مثل عربستان] راهشان را تغییر دهند اما حداقل به شرکایشان خبر دهند که آقا بشار.. [همچنان هست] یا فلان... .

محاصره قطر از پیش برنامه‌ریزی شده است

بن جاسم در برنامه «الحقیقة» در تلویزیون قطر گفت که اعراب اکنون در پی دوستی با اسرائیل هستند و هیچ کس دیگر از قدس حرف نمی‌زند بلکه همه درباره نحوه عادی‌سازی روابط با این رژیم حرف می‌زنند.

وزیر خارجه سابق قطر همچننی اظهار داشت که محاصره قطر از پیش‌ برنامه‌ریزی شده بود و علت آن اظهارات امیر قطر پس از هک خبرگزاری این کشور نبود.

بن جاسم همچنین درباره کودتا در قطر در سال 1996 نیز تصریح کرد که کشورهای محاصره‌کننده قطر به کودتا و تغییر نظام حکومتی در این کشور در سال 1996 اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه ما نیازی به حمایت هیچ کس نداریم، افزود: پس از اجلاس مسقط در دسامبر سال 1996 ما احساس کردیم که توطئه‌ای علیه نظام قطر وجود دارد.

به گفته بن جاسم، برخی زندانیان نظامی تبعه کشورهای محاصره‌کننده قطر که در دوحه حضور داشتند در این توطئه مشارکت داشتند که پس از مدتی ملک عبدالله پادشاه عربستان خواستار عفو آنها شد و امیر قطر نیز درخواست وی را استجابت کرد.

بن جاسم در ادامه ضمن ابراز شگفتی از حجم حملات و هجمه رسانه‌ای علیه قطر، گفت که در گذشته حداقل اندک احترامی برای یکدیگر قائل بودند و به شخصیت‌های برجسته و شناخته شده اهانتی نمی‌شد و هجمه‌ها در سطحی که اکنون هست، نبود.

به ذکاوت ایرانی‌ها احترام می‌گذارم؛ باید با ایران صادقانه و رودررو گفت‌وگو کرد

نخست‌وزیر پیشین قطر در خصوص اختلافات کشورهای عربی با ایران نیز گفت که بهتر است این اختلافات رو در رو با ایرانی‌ها حل شود و کشورهای عربی به دنبال تنش غرب با ایران نباشند که هر گاه تنش زیاد شد آنان نیز تنش را زیاد کنند و هرگاه توافقی با ایران شد، آنها پشیمان شوند.

او تأکید کرد که بهتر است با ایران با صداقت برخورد شود چرا که ایران کشوری بزرگ در منطقه است و بهتر است اختلافات موجود از طریق گفت‌وگو حل شود. 

حمد رفتار ایران با کشورهای عربی را مقایسه کرد و با ذکر مثالی گفت: روزی نیروی دریایی قطر یک شناور ایرانی را به اتهام ورود 200 متری به حریم قطر توقیف و حدود 31 سرنشینش را بازداشت کرد. با برادران در ایران تماس گرفتیم وگفتم ما روابط خوبی داریم ولی این خط قرمز است و شما به حریم ما تجاوز کردید.. گفتند خیر.. ما درحریم خود بودیم.

نخست‌وزیر پیشین قطر افزود: گفتیم طرف ثالثی داوری کند، ما هم افراد و کارشناسان خود را بردیم و بررسی کردند و متوجه شدیم ما اشتباه کرده‌ایم وحق با ایرانی‌ها بود؛ عذرخواهی کردیم و محترمانه آنان را بازگرداندیم.. ما [اصلا] نمیخواستیم مقابل ایران بایستیم چون ایران کشوری بزرگ است. ما نمیتوانیم رو در روی ایران بایستیم. اما به هر حال اتفاقی بود.. .

حمد گفت: این را گفتم که بگویم، ببینید رفتار ایرانی‌ها را؛ با آرامش کامل؛ با متانت کامل. چون جایگاه خود و قدرت خودشان را به خوبی می‌دانند... اصلا نیازی نیست که ایران مقابل قطر عرض اندام کند [چون قطر قدرت ایران را می‌داند]. صحبت کردیم، طرف ثالثی آمد داوری کرد اختلاف حل شد و فهمیدیم که ما اشتباه کرده بودیم. اما تصور کنید که این مشکلی که [با ایران] پیش آمد با یک کشوری عربی پیش آمده بود؛ چه میشد...!!

حمد توضیح داد: ایرانی‌ها در تعامل باهوشند. نگاه کنید به مسئله هسته‌ای‌شان. چگونه 30 سال رفتار کردند؟ با هوشمندی. من به ذکاوتشان احترام میگذارم.. همه شکست‌های ما پیروزی ایرانیهاست. در عراق، سوریه و لبنان و هر کجا حتی یمن؛ نیاز نیست مقابلشان بایستیم بلکه باید با صداقت با ایران گفت‌وگو کنیم.

حمد یادآور شد: نباید منتظر باشیم که غرب چطور با ایران رفتار می‌کند. اگر تنش داشت ما هم تنش داشته باشیم و اگر توافق کرد ما دچار ناامیدی شویم.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 64
بازدید : 64
رامین رها
15:27
شنبه 6 آبان 1396

سردار سرلشکر جعفری

به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی خطاب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش با اظهار خرسندی از کیفیت برگزاری آیین دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش در محضر فرماندهی معظم کل قوا و ستایش از رویش‌های ارزشی آن سازمان تأکید کرد: بی تردید وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام به شمار می رود.

متن پیام فرمانده کل سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
امیر سرلشکر برادر سید عبدالرحیم موسوی
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران
سلام علیکم؛ با احترام و تعزیت مصائب آل الله در ماه صفر،

خداوند تبارک و تعالی را شاکرم که از زمان انتصاب جنابعالی به فرماندهی کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اقداماتی مبارک و تعالی بخش در حیات طیبه ارتش برای ایفای رسالت خویش، تدبیر و تجلی یافت.

امروز ارتش به برکت برخورداری از فرماندهی مکتبی، انقلابی، فکور و با تقوی، بیش از پیش در مسیر یک تحول بزرگ برای ساخت انقلابی خود قرار گرفته تا هندسه‌ای از قدرت برای انقلاب اسلامی و نظام مقدسمان به ارمغان آورد که در آن وحدت و برادری در ارتش و سپاه حقیقتاً یک ضرورت محسوب می شود. بی تردید این وحدت، ترکیب مرصوصی برای شکست دشمنان اسلام و نظام خواهد شد.

اراده‌ی مخلصانه، دلسوزانه و جدی شما در تعمیق وحدت برادرانه ارکان ارتش و سپاه و نیز مدیریت برجسته‌ معنوی و ارزشی آن فرمانده فداکار در برگزاری مراسمی متفاوت، از نمایش صلابت دینی و تعهد به ولایت از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه‌های آجا در محضر مولی و مقتدایمان حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) مایه افتخار، سربلندی و دلخوشی همگان قرار گرفت.

در پایان ضمن اعلام آمادگی همه جانبه‌ سپاه برای همکاری همدلانه و شانه به شانه سپاه با ارتش در تمامی عرصه ها و نیز ستایش از این رویش های ارزشی، توفیق جناب عالی را در تحقق اوامر فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از ساحت ربوبی خواستارم. 

تعداد بازدید از این مطلب: 67
بازدید : 67


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به همه چیز از همه جا مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر