بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار روز اخبار داغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین رها
15:33
جمعه 29 آذر 1392

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایگاه هفتم هوایی سرلشکر خلبان شهید عباس دوران در شیراز بازدید کرد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، امیر سرتیپ خلبان حسن شاه‌صفی در این دیدار با اشاره به روحیه جهادی و ایثار بالای کارکنان نیروی هوایی ارتش، گفت: ما به گفته حضرت امام (ره) از کشور خود دفاع می‌کنیم؛ دفاعی که شرعاً و عقلاً واجب است.

 

حجت‌الاسلام صبری رییس اداره عقیدتی سیاسی نهاجا نیز در ادامه با نقل قولی از پیامبر اسلام (ص) در مورد وظیفه نظامیان در دفاع از مرز و بوم کشور اظهار کرد: پیامبر فرمود "اگر سه شب از مرزهای اسلامی نکهبانی کنم، خوش‌تر دارم تا شب قدر را در یکی از دو مسجد مدینه یا بیت‌المقدس درک کنم."

 

امیر سرتیپ شاه‌صفی و حجت‌الاسلام صبری سپس با ادای احترام به مقام شامخ شهدای نیروی هوایی ارتش، در نشستی صمیمی با پرسنل پایگاه شیراز و خانواده‌هایشان در جریان مشکلات آنها قرار گرفتند و فرمانده نهاجا دستور داد تا در اسرع وقت به مصائب و مشکلات پایگاه هفتم رسیدگی شود.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 382
بازدید : 382
رامین رها
15:13
جمعه 29 آذر 1392

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: یکی از اهداف دشمن در جنگ نرم، دور کردن قشر تحصیلکرده از مسائل مهم اجتماعی است.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجوویان ایران(ایسنا)، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در جمع کارکنان و دانشجویان مرکز آموزش 01 نیروی زمینی ارتش، طی سخنانی جنگ عصر حاضر را جنگ اراده‌ها و عقیده در قالب جنگ نرم خواند و تصریح کرد: دشمن در این جنگ به دنبال ترویج فردگرایی بویژه در بین جوانان است؛ بنابراین لازم است که مسئولان با آگاهی، هوشیاری و ابزار لازم وارد این حوزه شوند.

 

وی در ادامه، پیروزی انقلاب اسلامی ایران را نقطه عطفی در تاریخ معاصر دانست و افزود: این پیروزی وحدت و یکپارچگی مسلمانان بویژه مسلمانان و اندیشمندان ایران اسلامی را به همراه داشت.

 

آل‌هاشم همچنین تاکید کرد: طی قرن‌های گذشته، استعمارگران و دولت‌های بیگانه برای مسخ کردن مردم بویژه جوانان در کشورهای اسلامی و خاموش کردن روحیه دینی و علمی آنان، توطئه‌های گوناگونی را شکل دادند اما هرگز نتوانستند ایمان و اعتقادات ملت مسلمان را از بین ببرند.

 

وی در ادامه یکی از محورهای اصلی توطئه‌های بیگانگان در سرزمین‌های اسلامی را دور نگاه داشتن قشر تحصیلکرده از مسائل مهم اجتماعی عنوان کرد و گفت: در این مسیر، ایجاد تفرقه بین نخبگان و دانشمندان همواره مورد توجه دشمنان بوده است.

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در پایان، وحدت و یکپارچگی ملت‌های اسلامی در برابر زیاده‌خواهان را تنها راه برون‌رفت از مشکلات جامعه اسلامی دانست و افزود: یکی شدن بر مبنای معرفت شناختی می‌تواند توطئه‌های دشمنان را خنثی و دست آنان را برای دسیسه خالی کند

تعداد بازدید از این مطلب: 341
بازدید : 341
رامین رها
15:13
جمعه 29 آذر 1392

مراسم رونمایی و آغاز به کار رادار بومی «آرش» با حضور امیر سرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در یکی از سایت‌های راداری رونمایی و وارد چرخه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور شد.

 

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رادار قدرتمند و بومی آرش به دست دانشمندان و افسران جوان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به بهره‌برداری عملیاتی رسیده است.

 

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم رونمایی از این پروژه گفت: این رادار مکمل رادار آرایه فازی دهم شهریور است و مراحل نگهداری و تعمیر این رادار بسیار ساده است و در عین سادگی برد بسیار بلند و توان خوبی را برای شبکه یکپارچه پدافند هوایی به ارمغان می‌آورد.

 

اسماعیلی افزود: رادار آرش مکمل توان راداری کشور در باندهای فرکانسی VHF ،UHF و HF است و با استفاده از این رادار پیشرفته شبکه یکپارچه پدافند کشور در مقابله با جنگ الکترونیک توانمندتر خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 341
بازدید : 341
رامین رها
14:58
جمعه 29 آذر 1392
مراسم رونمایی و آغاز به کار رادار بومی «آرش» با حضور امیر سرتیپ اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش در یکی از سایت‌های راداری رونمایی و وارد چرخه شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور شد. به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، رادار قدرتمند و بومی آرش به دست دانشمندان و افسران جوان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) به بهره‌برداری عملیاتی رسیده است. فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) در مراسم رونمایی از این پروژه گفت: این رادار مکمل رادار آرایه فازی دهم شهریور است و مراحل نگهداری و تعمیر این رادار بسیار ساده است و در عین سادگی برد بسیار بلند و توان خوبی را برای شبکه یکپارچه پدافند هوایی به ارمغان می‌آورد. اسماعیلی افزود: رادار آرش مکمل توان راداری کشور در باندهای فرکانسی VHF ،UHF و HF است و با استفاده از این رادار پیشرفته شبکه یکپارچه پدافند کشور در مقابله با جنگ الکترونیک توانمندتر خواهد شد.
تعداد بازدید از این مطلب: 344
بازدید : 344
رامین رها
19:6
شنبه 2 آذر 1392
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: رویکرد دشمنان جمهوری اسلامی امروز از برخورد سخت، به حوزه جنگ نرم تغییر پیدا کرده است؛ چرا که آنها در مواجهه با جمهوری اسلامی درجنگ سخت به نتیجه ای نرسیده اند. به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم افتتاح حسینیه منازل سازمانی شهید خوشروی گروه مخابرات ارتش با اشاره به اهمیت مسجد در فرهنگ اسلامی، گفت: دشمنان ما به این نتیجه رسیده اند که برخورد سخت با نظام جمهوری اسلامی پر هزینه است، لذا تلاش می کنند از طریق تهاجم فرهنگی، خانواده ها خصوصا قشر جوان را تحث تاثیر خود قرار دهند. وی گفت: گسترش روز افزون شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و سرمایه گذاری در این جهت، نشان دهنده همان رویکردی است که رهبر معظم انقلاب به درستی از آن تحت عنوان« شبیخون فرهنگی» یاد کردند. وی در ادامه با اشاره به اقداماتی نظیر اختلاف شیعان و اهل سنت، تفرقه در بین اقوام ایرانی، ترویج مدگرایی در میان جوانان، گسترش اعتیاد به مواد مخدر در میان جوانان، تصریح کرد: گسترش کشت مواد مخدر در کشور افغانستان و ترانزیت آن به ایران از سوی باندهای مافیایی نشان دهنده عمق اهدافی است که تلاش می کنند جوانان را از خانواده ها جدا کنند و آنان را به افرادی بدون همیت میهنی تبدیل کنند. نماینده ولی فقیه در ارتش تنها راه مقابله با شبیخون فرهنگی را گسترش امور فرهنگی در جامعه دانست و تاکید کرد: در امور فرهنگی، شناخت اقتضائات زمانی و توجه به نیاز مخاطب؛ دو اصل برای ثمره دهی یک حرکت است و می تواند تاثیری عمیق، پایدار و موثر بر روی مخاطبان آن داشته باشد. وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برکات ایام محرم، اظهار داشت: گریه کردن برای امام حسین، گریاندن برای اباعبدالله و حتی تباکی در تعابیر دینی ما مورد تاکید قرار گرفته و برای آن ثواب ذکر شده است که این همه جایگاه محرم در فرهنگ شیعی را نشان می دهد
تعداد بازدید از این مطلب: 331
بازدید : 331
رامین رها
19:6
شنبه 2 آذر 1392
بیست و هشتمین ناوگروه ارتش، با همراهی یک فروند زیردریایی کیلوکلاس، عازم آب‌های آزاد و بین‌المللی شد. بیست هشتمین ناوگروه ارتش، شامل زیردریایی کیلوکلاس یونس، ناوشکن رزمی اطلاعاتی البرز و ناو پشتیبانی بندرعباس با همراهی بالگردهای رزمی عازم آبهای آزاد و بین‌المللی شد. امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم بدرقه این ناوگروه گفت: ناوگروه بیست وهشتم وظیفه تامین امنیت خطوط کشتیرانی کشور را در آب های آزاد به عهده دارند. دریادار سیاری افزود: ناوگروه بیست و هشتم با گشت زنی درحدود هشت هزار مایل دریایی از شمال اقیانوس هند و خلیج عدن تا دریای سرخ به شناورهای دیگر کشورها هم که مورد تهدید دزدان دریایی قرار بگیرند کمک می‌کند. فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همراهی زیردریایی در این ناوگروه را نشان از برتری و توان دفاع دریایی ایران دانست و گفت: امروز دانش تعمیر و نگهداری و حتی طراحی و ساخت انواع شناور زیر سطحی در ایران بومی است. فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین در مراسم استقبال از ناوگروه بیست و هفتم نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه یکم نیروی دریایی در بندرعباس گفت: ناوگروه بیست و هفتم در چند نوبت جلوی دزدی دریایی از کشتی‌های ایرانی را گرفت و موفق به رصد شناورهای فرامنطقه‌ایی و برقراری امنیت تردد ایمن دریایی برای کشتی‌های عبوری سایر کشورهای جهان شد. دریادار سیاری افزود: ناوشکن اطلاعاتی رزمی سبلان و ناوهای لارک و خارک در ترکیب ناو گروه بیست و هفتم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بودند. ناو گروه بیست و هفتم نیروی دریایی ارتش پس از 93 روز دریانوردی و پیمایش حدود 9 هزار مایل دریایی در آبهای شمال اقیانوس هند، خلیج عدن و دریای سرخ به میهن بازگشت
تعداد بازدید از این مطلب: 340
بازدید : 340
رامین رها
18:59
شنبه 2 آذر 1392
طی یک اقدام خدا پسندانه و انسان دوستانه اعضای بدن یکی از کارکنان بنیاد تعاون ارتش که در یک حادثه رانندگی دچار مرگ مغزی شده بود توسط خانواده اش به بیماران نیازمند اهدا شد. به گزارش روابط عمومی ستاد ارتش، در این امر خداپسندانه و انسان دوستانه مرحوم سروان حامد یعقوبی، جمعی بنیاد تعاون آجا که از تهران عازم مشهد مقدس بود در حوالی شهرستان سبزوار تصادف و به بیمارستان منتصریه مشهد انتقال داده شد اما متاسفانه بر اثر شدت جراحت زیاد دچار مرگ مغزی گردیده و با رضایت خانواده اش اعضاء بدن وی به بیماران نیازمند اهداء شد. خانواده وی انگیزه خود را از این اقدام رضای الهی و نجات جان همنوعان عنوان کرده و افزودند: با این کار نه تنها جان چند نفر از مرگ نجات پیدا کرد بلکه یاد و نام نیک فرزندمان نیز ماندگار شد و امیدوارم این حادثه ناگوار برای کسی اتفاق نیفتد اما در صورت بروز، اهدا عضو، مرحمی بر دردها بوده و باعث می شود این فرهنگ در بین مردم فرهنگ دوست ما بیش از پیش جا بیافتد و خانواده هایی را از نگرانی درآورده و خوشال سازد. روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تسلیت به بازماندگان مرحوم سروان یعقوبی؛ از خانوده محترم ایشان که با اهدای اعضاء آن مرحوم به تعدادی از هموطنان نیازمند کمک کردند، تقدیر و تشکر کرده و علو درجات آن تازه درگذشته را از خداوند منان خواستار است.
تعداد بازدید از این مطلب: 321
بازدید : 321


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به همه چیز از همه جا مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر